maandag 19 oktober 2015

Alleen

Alleen

Steeds vaker voel ik mij zo in en in alleen,
Voor mijn gevoel kan ik helemaal nergens heen.
Alsof vroeger het zonnetje scheen,
Is alles nu een blok aan mijn been.

Liefde, waar ik zo naar verlangen kan,
Is niet meer voor mijn gevoel en maakt mij bang.
Hoe lang nog op de wereld te zijn
Wat ik vroeger vond heel fijn.

Het hoeft voor mij niet meer zo nodig,
Toekomst plannen maken heeft geen zin.
Het lijkt allemaal zo overbodig,
Het SAMEN doen en zijn, kreeg een hele andere lading,
Voor mijn gevoel allemaal niet meer van mijn gading,
Ik heb er zo geen zicht meer in.

Waarom nog verder leven op deze aarde?
Waarom een ander nog zijn tot last te zijn.
Laat mij nu maar gaan, het is genoeg geweest.
Laat mij nu maar gaan, alleen die gedachte al is soms zo fijn.

Vriendschap aan de kant gezet, ik voel mij bedrogen,
Liefde onbeantwoord, jaren zijn omgevlogen.
Klaar gestaan voor de ander en met liefde gedaan,
Nu, nu is het allemaal een herinnering en van de baan.
Ik voel mij nu alleen en mis mijn geloof steeds meer
Is er wel een GOD is er wel een HEER?

Allemaal vertwijfeling en onzekerheid
Dat gevoel wat ik dagelijks heb is een feit.
satan krijgt steeds meer grip op mijn ziel
Zou hij dan de strijd toch nog gaan winnen deze debiel.

VADER, help mij dan toch met hetgeen ik mag doen
Help mij dat ik mij met U verzoen
Laat het kwade toch niet aan mij knagen
Help mij U te verhogen en niet te verlagen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten