maandag 25 april 2016

Elke dag pijn

PIJN


Altijd maar weer die pijn, hoe zou het voelen om 1dag zonder te zijn?
Pijn blijft je lichaam verder slopen, vaak kun je nog moeizaam lopen.
Het leren omgaan met je ziekte, valt niet mee en vaak val je in het diepe neer.
Een dagje uit ja dat is zo fijn, maar als het zover is kan ik dan wel gaan of heb
ik te veel pijn? en als je dan al hebt kunnen gaan, ben je blij dat je het dan ook
hebt gedaan .
Ook al kost het je dagen te herstellen, maar dat houd je dan wel
voor je zelf.
Het leven bestaat uit meer dan verdriet en pijn, laat dat voor iedereen
duidelijk zijn.
Blijf genieten van de kleine dingen die je ziet, dat verlicht een stukje
van je verdriet.
Daarom wil ik andere duidelijk laten weten, dat er nog zoveel is
om voor te blijven leven.
Daarom vecht ik iedere dag, voor dat klein beetje kracht.
Dat mijn lichaam nog bezit, en haal ik er uit wat er nog in zit.
Laat dat ook voor anderen zo zijn, zodat we kunnen blijven lachen ondanks onze pijn. Daarom heb ik dat geschreven, om te laten zien dat wij nog steeds staan in het leven.
Wij zijn niet zielig zoals velen denken, want wij kunnen nog zoveel schenken.
Al is het maar een vrolijke lach, het geeft vreugde aan een nieuwe dag.
De pijn even doet vervangen, zodat je anderen even niets hoeft te vragen.
Hier wil ik het dan ook bij laten
En ik hoop op nog veel pijnloze dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten